Activities

09 mei 2023

Wandel en quiz mee met FAST 4-ward

deel dit bericht:

Met Fast 4-ward zetten we je in beweging! Geniet van interactieve wandelingen in de groene regio's rond de ziekenhuizen van het E17-ziekenhuisnetwerk, in het kader van de Europese Dag van de Beroerte op 9 mei.

Wij hebben 2 mooie wandelingen voor je uitgestippeld in de buurt van ons ziekenhuis. Aan de hand van de app izi.TRAVEL krijg je tijdens de wandeling een aantal vragen om je kennis over beroertes te testen of te verbeteren.

In de brochure vind je een praktische handleiding bij de app, samen met een korte uitleg over FAST 4-ward en beroertes.

We hebben 2 routes voor je uitgestippeld: een langere wandeling (7,5 km) en een korte, rolstoel- en kindvriendelijke wandeling (3,4 km). Je kan de wandelingen doen tot 9 mei 2023. De ideale gezonde activiteit voor een mooie lentedag!

Zoek in de app op de zoektermen 'FAST 4-ward Waregem 7,5km' of 'FAST 4-ward Waregem rolstoel- en kindvriendelijk 3.5km'

Lange route

• Afstand: 7.5 km
  • Niet rolstoeltoegankelijk
  • Start en eindpunt: parking O.L.V. Van Lourdes Ziekenhuis Waregem, Vijfseweg 150. Ter hoogte van Parking C, op het grasveld naast de fietsenstalling.
route 7.5

Korte route

• Afstand: 3.4 km
  • Rolstoeltoegankelijk en kindvriendelijk.
  • Start en eindpunt: parking OLV Van Lourdes Ziekenhuis Waregem, Vijfseweg 150. Ter hoogte van de uitrit aan parking D.
route 3.4
herfst 1